Σπανός από Υλίκη: «Συνεργασία Πολιτείας, παραγωγών και φορέων για σταθερή άρδευση και στήριξη της Κωπαΐδας απέναντι στην ανομβρία.» Tα έργα που υλοποιήθηκαν στη λίμνη Υλίκη και συμβάλλουν στην άρδευση του Κωπαϊδικού πεδίου, επισκέφθηκε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Σταύρος Παπασταύρου, μαζί με τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνη Σπανό, τον Βουλευτή Βοιωτίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Λευτέρη Κτιστάκη, τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργο Ντασιώτη, τους Δημάρχους Ορχομενού, κ. Γιώργο Τζαβάρα και Αλιάρτου-Θεσπιέων, κ. Γιώργο Αραπίτσα, και τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ, κ.κ. Γεώργιο Στεργίου και Χαράλαμπο Σαχίνη. Σημειώνεται ότι, κατόπιν αιτήματος της Περιφέρειας, των τοπικών […]