«Κόφτη» ακόμα και στην αγορά τροφίμων βάζουν ήδη ή σκέφτονται να βάλουν οι μισοί Έλληνες καθώς η ακρίβεια συνεχίζει να αδειάζει το πορτοφόλι πριν τελειώσει ο μήνας.
Τα νοικοκυριά έχουν ήδη κόψει έξοδα σε βασικές κατηγορίες προϊόντων όπως ρούχα, παπούτσια, βιβλία, παιχνίδια, προϊόντα ομορφιάς. Ήδη όμως μπαίνει στο κάδρο η εξοικονόμηση και στα τρόφιμα, ενώ για πολλούς το καλάθι του νοικοκυριού γεμίζει ήδη με φτηνότερα προϊόντα για να βγει ο μήνας.
Χαρακτηριστικά είναι τα αποτελέσματα νέας έρευνας της Focus Bari που αναφέρει πως οι μισοί Έλληνες δηλώνουν πως τους επόμενους 12 μήνες θα δαπανήσουν λιγότερα για την αγορά τροφίμων και ποτών. Το αντίστοιχο διεθνές ποσοστό είναι μόλις 24%, δηλαδή ένας στους τέσσερις.
Τι συζήτησε ο Σκρέκας με εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ
Την ίδια ώρα, ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας συναντήθηκε σήμερα με τον σύνδεσμο επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ Ελλάδος για την αντιμετώπιση φαινομένων αθέμιτων εμπορικών πρακτικών, με έμφαση στις αλλαγές που προωθούνται για το πλαίσιο των προσφορών.
Στο «τραπέζι» έπεσε και η μεταρρύθμιση που μελετά το υπουργείο Ανάπτυξης σχετικά με τη λειτουργία της αγοράς και του εμπορίου. Παράλληλα, συζητήθηκαν και οι δυνατότητες διεύρυνσης της πρωτοβουλίας για προϊόντα με μόνιμη μείωση τιμής που ήδη προσεγγίζουν τα 1.000.
«Εμείς θέλουμε προσφορές και εκπτώσεις, δεν θέλουμε παραπλανητικές προσφορές, που σκοπό έχουν να εξαπατήσουν τον καταναλωτή», τόνισε ο υπουργός.
Έρχεται καλάθι Χριστουγέννων
Παράλληλα, καθώς πλησιάζουν οι γιορτές, το υπουργείο Ανάπτυξης σχεδιάζει καλάθι Χριστουγέννων όπως και πέρυσι, με γλυκά και άλλα είδη του εορταστικού τραπεζιού, σύμφωνα με το OPEN.