Η Μικτή Χορωδία του Δήμου Θηβαίων ξεκίνησε την χορωδιακή της χρονιά με μαέστρο τον Αλέξανδρο Κομνά

Ο Αλέξανδρος Κομνάς είναι αριστούχος απόφοιτος της ειδίκευσης “Διεύθυνση Μικτής Χορωδίας” του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, με υπεύθυνο καθηγητή τον Δημήτρη Κτιστάκη. Κατά τη διάρκεια της φοίτησής του έλαβε μαθήματα πιάνου, υπό την καθοδήγηση του Λάμπη Βασιλειάδη, διεύθυνσης ορχήστρας,με καθηγητή τον Μίλτο Λογιάδη, υποκριτικής, με την ηθοποιό Ναταλία Καποδίστρια, και μονωδίας, με καθηγήτριες τη Ρόζα Πουλημένου και την Ήρα Ζέρβα.

Είναι ιδρυτικό μέλος του φωνητικού συνόλου RenEssence Vocal Ensemble. Από το 2023, είναι μέλος της Utopia and Reality Chamber Choir, με έδρα τη Σλοβενία.

Έχει ιδρύσει και διευθύνει σε συνεργασία με την Έλλη Μουχτάρη το γυναικείο φωνητικό σύνολο Βυζαντινού Ωδείου “Voces Serenae”

Από το 2019 εργάζεται ως συνοδός πιανίστας και μαέστρος του νεανικού τμήματος της χορωδίας Rosarte, καθώς και της χορωδίας LA FA MI LiA, σε συνδιδασκαλία με την Ρόζη Μαστροσάββα.

Από το 2022 διατελεί μαέστρος της μικτής χορωδίας “Ορφέας”, με έδρα την Ιτέα  Φωκίδας.

Τον Ιούλιο του 2022 κατέκτησε το τρίτο βραβείο στον παγκόσμιο διαγωνισμό  διεύθυνσης χορωδίας του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορωδιακής Μουσικής της Πρέβεζας.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους Hideyo Harada, Λάμπη Βασιλειάδη,

Ulrich Rademacher, Svetlana Smolina (πιάνο), Susan Bullock, Δημήτρη Πλατανιά, Άρη Χριστοφέλλη, Νίκο Βασιλείου(μονωδία), María Guinand, Zimfira Poloz, Doreen Rao, Yoshihisa

Matthias Kinoshita, Joy Hill, Ana Meussen, Αγαθάγγελο Γεωργακάτο (διεύθυνση).

Υπήρξε σπουδαστής του Ινστιτούτου Gestalt στον τομέα της ψυχοθεραπείας,

Σήμερα είναι σπουδαστής μονωδίας του ωδείου Athenaeum στην τάξη της Χριστίνας Γιαννακοπούλου ενώ κατέχει δίπλωμα πιάνου με Άριστα Παμψηφεί και πρώτο βραβείο (Ωδείο Εστία Τέχνης, τάξη Ανδρέα Ξενόπουλου)

Συνολικά, έχει πραγματοποιήσει πολυάριθμες συναυλίες στην Ελλάδα, την Ιταλία, τη Βουλγαρία και τη Γερμανία ως πιανίστας (σολίστ – συνοδός), μονωδός, χορωδός, μαέστρος χορωδίας και ορχήστρας.

Σχετικά

Αφήστε ένα σχόλιο