Νέα Ειδική στον ελατόφυτο Ελικώνα, από Δίστομο ως δρόμο Κυριακίου-Λιβαδειάς, στο EKO Rally Acropolis 2025

Με επίκεντρο το ιστορικό Ζάππειο Μέγαρο, κορυφαία αποκάλυψη την επιστροφή της αγωνιστικής δράσης στην «καρδιά» της Αθήνα και για την περιοχή μας η νέα είσοδος του μαγευτικού Ελικώνα με την Ειδικη Διαδρομή <<Στείρι>> που ξεκινά από το Μαρτυρικό Δίστομο , πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025.

Σε μια εκδήλωση υψηλού συμβολισμού, που πραγματοποιήθηκε χθες στο Ζάππειο Μέγαρο παρουσία του Αν. Υπουργού Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση, του Περιφερειαρχη Ν.Χαρδαλια του Δημάρχου Αθηνών Χάρη Δούκα  και μεταξύ άλλων επίσημων του Δημάρχου Διστόμου Αραχωβας Αντίκυρας Γιάννη Σταθά,  παρουσιάστηκαν όλες οι λεπτομέρειες του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025. 

Η ενταξη φέτος της Ειδικής στον Ελικώνα – οπως τις <<παλιες καλες εποχές>> του <<Ακρόπολις>> – αποτελει μια επιτυχια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την ανάπτυξη της περιοχής, οπως ανεφερε ο  Γιαννης Σταθας. Κι αυτο καθως την 27 Ιουνίου, μετα την Λιβαδεια τα αγωνιστικα αυτοκινητα θα κατευθυνθουν στο Μαρτυρικο Δίστομο και από την θεση <<Στενη Διστόμου>> θα κανουν πάνω στο ελατοφυτο βουνό μία ξεχωριστή διαδρομή 24 χλμ. με εντυπωσιακές στροφές, η οποία, όπως τονίστηκε, μπαίνει για πρώτη φορά στο πρόγραμμα, με το ονομα Στείρι-Stiri.Και θα καταλήξει στον δρομο Κυριακιου-Λιβαδειάς.

 Για να τα παρουμε με την σειρά  μεγάλη αποκάλυψη κατά την παρουσίαση στο Ζάππειο  των φετινων διαδρομων του «EKO Rally Acropolis»  είναι η επιστροφή του στο κέντρο της Αθήνας με μια τολμηρή επιλογή που ενώνει την ιστορία με τη σύγχρονη αγωνιστική δράση. Η τελετή εκκίνησης του αγώνα θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνιου  το απόγευμα (18.00) . Τα καλύτερα αυτοκίνητα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος θα πάρουν εκκίνηση από μία ράμπα μπροστά από το εμβληματικό Παναθηναϊκό Στάδιο και με φόντο την Ακρόπολη θα καταλήξουν στο Ζάππειο, σε μία ειδικά σχεδιασμένη διαδρομή 1500 μ. 

Τις επόμενες ημέρες, θα ακολουθήσουν διαδρομές στην Πελοπόννησο, τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία, μέσα από τις οποίες θα προβληθούν οι ομορφιές της χώρας μας και θα ενισχυθούν οι τοπικές οικονομίες αλλά και η εθνική.  Η δεύτερη ειδική διαδρομή θα ξεκινήσει στις 27/6 από το Λουτράκι και θα ακολουθήσουν διαδρομές στους Αγίους Θεοδώρους και τη λουτρόπολη της Κορίνθου (συνολικά τρεις διαδρομές). Θα ακολουθήσει την ίδια ημέρα η ειδική της Θήβας και η ξεχωριστή διαδρομή 24 χλμ., που θα ξεκινήσει από το Δίστομο και μετα απο  εντυπωσιακές στροφές και πανοραμική θέα φθανει οπως αναφεραμε στον δρομο Κυριακίου-Λιβαδειάς, 

Η τελευταία διαδρομή της ημέρας θα είναι της Ελάτης.Τη 2η ημέρα περιλαμβάνονται στο καλεντάρι οι ιστορικές διαδρομές του αγώνα: ΠαύλιανηΚαρούτες (ανεφοδιασμός στην Αμφισσα), Οινοχώρι με τερματισμό πριν από την Παύλιανη. Θα ακολουθήσει ο ανεφοδιασμός στη Λαμία και, στη συνέχεια, τα πληρώματα θα επαναλάβουν της διαδρομές.  Την Κυριακή το πρόγραμμα θα ξεκινήσει με την ειδική του Σμοκόβου, η οποία θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά ενώ το πρώτο μέρος του προγράμματος θα κλείσει με τη φημισμένη διαδρομή του Ταρζάν που θα έχει φέτος διαφορετική φορά. Τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν για ανεφοδιασμό και θα ξαναμπούν στη διαδρομή του Σμοκόβο. Κατά την παρουσίαση στο Ζαππειο  έγινε εκτενής αναφορά στα πολλαπλά οφέλη που προκύπτουν από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Το 2024, το οικονομικό αποτύπωμα της διοργάνωσης ξεπέρασε τα 45 εκατομμύρια ευρώ, υπερδιπλάσιο από το 2021, οπότε ο αγώνας επανήλθε στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA. Περισσότεροι από 30.000 ξένοι επισκέπτες κινήθηκαν στις διαδρομές του αγώνα, ενώ πάνω από 70.000 Έλληνες θεατές συνέβαλαν στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας. Η ενοικίαση χιλιάδων οχημάτων, οι μετακινήσεις, η κατανάλωση και οι διανυκτερεύσεις δημιούργησαν έναν ισχυρό κύκλο δραστηριότητας, επηρεάζοντας θετικά δεκάδες επαγγέλματα και κλάδους.Παράλληλα, δόθηκε έμφαση στη χρήση της αναγνωρισιμότητας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.Υπό το σύνθημα «Μειώστε ταχύτητα», ο φετινός αγώνας ενσωματώνει δράσεις ευαισθητοποίησης για την εφαρμογή του νέου ορίου ταχύτητας των 30 χλμ./ώρα εντός πόλεων. Όπως τονίστηκε, η μείωση των ορίων ταχύτητας μπορεί να μειώσει κατά 40% τη σοβαρότητα των ατυχημάτων, ενώ υπολογίζεται ότι μπορεί να σωθούν έως και 100 ανθρώπινες ζωές ετησίως.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025, φιλοδοξεί να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο σε τηλεθέαση και απήχηση, αξιοποιώντας στο έπακρο τη δυναμική του WRC, που το 2024 κατέγραψε 1,3 δισεκατομμύρια τηλεθεατές και 738 εκατομμύρια ψηφιακές προβολές.

Σχετικά

Αφήστε ένα σχόλιο