Αγωνιστική Ενότητα Παρεμβάσεις Βοιωτίας:Τηλε-απουσίες, τηλε-ύλη, τηλε-διαγωνίσματα, τηλε-βαθμοί! -Η εκπαίδευση δεν είναι τηλεπαιχνίδι!

Η κυβέρνηση της ΝΔ, ενώ παρατείνεται το δεύτερο lockdown, δεν λαμβάνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για τον έλεγχο και την ανάσχεση της πανδημίας και έχει καταφέρει με την  εγκληματική πολιτική της, που τσακίζει τη Δημόσια Υγεία, η ελληνική κοινωνία να θρηνεί καθημερινά αυξημένα θύματα από την πανδημία. Δυστυχώς η ίδια κατάσταση επικρατεί και στα σχολεία.  Δεν πάρθηκε κανένα μέτρο από την κυβέρνηση, για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων (εκτός από τις μάσκες γίγας και τα παγουρίνο). Δεν στηρίχθηκε  η εκπαιδευτική κοινότητα ούτε στην τηλεκπαίδευση!  Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί, βάζοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη,  με δικά τους έξοδα αγόρασαν νέους υπολογιστές και νέες συνδέσεις στο διαδίκτυο, για να ανταποκριθούν στις  νέες ανάγκες.  Πάρα πολλοί μαθητές  μας με οικονομικά προβλήματα, δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν σύνδεση στην τηλεκπαίδευση με αποτέλεσμα να τους προσμετρούνται παράνομα «τηλεαπουσίες»!

 Κυβέρνηση ,  υπουργείο και οι ταλιμπάν της αξιολόγησης,  μας περιπαίζουν  όταν μας λένε ότι παρέχεται ουσιαστική μόρφωση, ότι βγαίνει ύλη με το σταθερό ή το κινητό τηλέφωνο, ότι πρέπει να αγνοήσουμε πως  υπάρχουν αποκλεισμοί και οξύνονται οι ανισότητες!    Θέλουν να νομιμοποιήσουν και μονιμοποιήσουν την τηλεκπαίδευση, με e-βαθμολόγηση και e-εξετάσεις των έγκλειστων μαθητών και προπαντός με οι e-απουσίες !

Παρά την ανεύθυνη στάση τους συνεχίζουν! Ασκούν αφόρητες  πιέσεις  στους συναδέλφους για να καταχωρήσουν τις απουσίες του διαστήματος της καραντίνας στο my school κι ας  κατέρρευσε την πρώτη βδομάδα το ίδιο το σύστημα! Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να φορτώσουν με τηλεαπουσίες μαθητές που αποδεδειγμένα δεν μπόρεσαν,  λόγω οικονομικών και κοινωνικών προβλημάτων, να έχουν  πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση, αποκλείοντας τους παράνομα από το δημόσιο σχολείο!

Θίγουν την αξιοπρέπεια μας, και προσβάλουν την κοινή λογική όλων όταν μας ζητούν να βάλουμε διαγωνίσματα, βαθμούς, απουσίες ,να αποδεχτούμε  την τηλεκπαίδευση ως κανονική εκπαίδευση,  ως   απλοί διεκπεραιωτές και να ξεχάσουμε τον παιδαγωγικό μας ρόλο.

Η εμπειρία μας και η  πράξη έχει αποδείξει περίτρανα ότι η τηλεκπαίδευση  δεν είναι ουσιαστική εκπαίδευση , είναι τουλάχιστον  αναποτελεσματική διαδικασία και σε καμία περίπτωση καθολική και ισότιμη για όλους τους μαθητές .

Είναι λοιπόν εύλογο ότι στις συνθήκες της «Τηλε-εκπαίδευσης» ουσιαστική

παιδεία δεν παρέχεται, ενώ καταργούνται αρκετές από τις προϋποθέσεις οποιασδήποτε ανάπτυξης των ικανοτήτων των παιδιών.

Στη βάση αυτή,  ΔΕΝ είναι ΔΥΝΑΤΗ οποιασδήποτε μορφής σωστή «αξιολόγηση» των μαθητών, και βέβαια κάτι που είναι αντισυνταγματικό, να προσμετρηθούν τηλεαπουσίες σε μαθητές που δεν είχαν δυνατότητα πρόσβασης στην τηλεκπαίδευση!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

– Να μην καταχωρούνται απουσίες μαθητών στο my school κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

– Να αποσυρθεί τώρα η σχετική εγκύκλιος. Κανείς εκπαιδευτικός να μην υποχρεωθεί να παραδώσει βαθμολογία όσο διαρκεί η εξ αποστάσεως διδασκαλία.

– Καμία αξιολόγηση των μαθητών  με κλειστά σχολεία,  σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης

–  Να μη δεχτούμε να βάλουμε τηλεδιαγωνίσματα και βαθμούς σ΄ αυτές τις συνθήκες.

– Αξιολόγηση και βαθμοί, μόνο στη  δια ζώσης εκπαίδευση. Αν χρειαστεί, να μετρήσουν οι βαθμοί του β΄τετραμήνου και για το α΄τετράμηνο.

– Η διαδικασία της τηλε-διδασκαλίας δεν μπορεί να καταγραφεί ως διδαχθείσα ύλη , επιβάλλεται η επανάληψή της μετά το άνοιγμα των σχολείων.

– Δραστική μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης από τώρα όλων των μαθημάτων και, ιδίως, των πανελλαδικώς εξεταζόμενων. Να καταργηθεί η διαβόητη και κακόφημη τράπεζα θεμάτων.

– Άμεση κατάργηση του θεσμικού πλαισίου για τις κάμερες.

·       Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων , κάθε συνάδελφο και συναδέλφισσα να  σταθούν με αίσθημα παιδαγωγικής ευθύνης απέναντι στους μαθητές και  να  πάρουν ανάλογες αποφάσεις.

·       Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει αντίστοιχες αποφάσεις για όλα αυτά τα ζητήματα. Να  απαιτήσει από το υπουργείο την άμεση απόσυρση της σχετικής εγκυκλίου,  να μην αποδεχτεί την απαξιωτική  διαδικασία της τηλεαξιόλόγησης – τηλεαπουσιών, παίρνοντας  όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποτραπεί , να μην εφαρμοστεί στην πράξη η απαράδεκτη αυτή διαδικασία.

ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΡΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

– Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια, με μικρά τμήματα, το πολύ 15 μαθητών, πρόσληψη του αναγκαίου αριθμού των εκπαιδευτικών και του προσωπικού καθαριότητας,  μαζικά test,  ιχνηλάτηση και συχνή απολύμανση των σχολείων, σε συνδυασμό με τη χρηματοδότηση, ενίσχυση και στελέχωση του ΕΣΥ .

– Σε περίπτωση που το Υπουργείο δεν πάρει όλα τα παραπάνω μέτρα, τα σχολεία να ανοίξουν το πρώτο κρίσιμο διάστημα με τους μισούς μαθητές στην τάξη, και εκ περιτροπής διδασκαλία όπως έγινε τον Μάιο.

Δε  θα  δεχτούμε να γίνουμε αναλώσιμη ύλη, εμείς και τα παιδιά μας!

Σχετικά