Είναι ένας από τους πολυβραβευμένους Έλληνες βιολονίστες της νέας γενιάς -μόλις 16 ετών- με διακρίσεις, έπαθλα και μετάλλια σε σημαντικούς διαγωνισμούς εντός και εκτός Ελλάδος. Κορυφαίες στιγμές στην καριέρα του ήταν η απονομή του First Absolute Prize Winner και του ειδικού βραβείου για την καλύτερη ερμηνεία έργου του Μπετόβεν (Best Beethoven Performance Special Prize) στον Διεθνή Μουσικό Διαγωνισμό Vienna Grand Prize Virtuoso καθώς και η συμμετοχή του στον 14ο Διεθνή Διαγωνισμό Βιενιάφσκι – Λιπίνσκι (Πολωνία).
Ο πολλά υποσχόμενος βιρτουόζος Χριστόφορος Πετρίδης ανεβαίνει στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών την Κυριακή 28 Μαρτίου στις 20:30, και το κοινό θα έχει την ευκαιρία να τον απολαύσει διαδικτυακά σε ένα live streaming με έργα μουσικής δωματίου των Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ, Λούντβιχ βαν Μπετόβεν, Χένρυκ Βιενιάφσκι, Νικκολό Παγκανίνι, Φριτς Κράισλερ, Βιττόριο Μόντι, Πάμπλο ντε Σαρασάτε αλλά και Γιάννη Κωνσταντινίδη. Τον νεαρό δεξιοτέχνη του βιολιού πλαισιώνει ο πιανίστας Νίκος Κυριόσογλου.
Το ρεσιτάλ θα μεταδοθεί από το site, το facebook και το κανάλι του Μεγάρου στο YouTube και θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις πλατφόρμες για 48 ώρες.
Κομμάτια-μικρογραφίες, αποσπάσματα από φημισμένα έργα για σόλο βιολί καθώς και για βιολί και πιάνο, αλλά και η Σονάτα για βιολί και πιάνο σε φα μείζονα αρ. 5 του Μπετόβεν συνθέτουν το μουσικό τοπίο της βραδιάς. Αρκετές από τις συνθέσεις του προγράμματος έχουν χορευτικό χαρακτήρα: η Σαραμπάντα από την Παρτίτα για βιολί σε ρε ελάσσονα αρ. 2 του Μπαχ, το ιταλικής έμπνευσης Σκέρτσο-Ταραντέλα για βιολί και πιάνο, έργο 16 του Βιενιάφσκι, το Liebesleid (O πόνος του έρωτα) του Κράισλερ, ένα σύντομο έργο για βιολί που βασίζεται σε μελωδίες παλιών αυστριακών χορών, το Τσάρντας του Μόντι, μια παρτιτούρα εμπνευσμένη από την ουγγρική χορευτική παράδοση. Από την ίδια παράδοση αντλούν άλλωστε το μουσικό υλικό τους και οι Τσιγγάνικοι σκοποί, μια από τις πιο αντιπροσωπευτικές συνθέσεις του Σαρασάτε που θα παρουσιαστεί σε μεταγραφή για βιολί και πιάνο. Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται επίσης τρία αποσπάσματα (αρ. 1, 5 και 6) από τη Δωδεκανησιακή Σουίτα για βιολί και πιάνο του Κωνσταντινίδη, ο οποίος, σε αυτό το διάσημο έργο του, αναδεικνύει με ευφάνταστο τρόπο μελωδίες της ελληνικής δημοτικής μουσικής. Στο ρεσιτάλ του στο Μέγαρο, ο Χριστόφορος Πετρίδης επέλεξε ακόμη να ερμηνεύσει δύο ιδιαίτερα απαιτητικά κομμάτια του Παγκανίνι, τα Καπρίτσια αρ. 5 και 24 -γραμμένα και τα δύο σε λα ελάσσονα-, που θεωρούνται από τα δυσκολότερα και πλέον δεξιοτεχνικά του ρεπερτορίου για βιολί.
Παρακολουθήστε το ρεσιτάλ του βιολονίστα Χριστόφορου Πετρίδη από τις ιστοσελίδες του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού: https://www.megaron.gr/event/xristoforos-petridis-live-streaming/
https://digitalculture.gov.gr/
Ή από το facebook του Μεγάρου: https://www.facebook.com/megaron.gr