Πανελλήνια διάκριση του Εσπερινού ΕΠΑΛ Αλιάρτου

Πανελλήνια διάκριση για το Εσπερινό ΕΠΑΛ Αλιάρτου , στον 3ο πανελλήνιο διαγωνισμό ανοιχτών τεχνολογιών  στην θεματική ενότητα της τεχνητής νοημοσύνης (Artificial intelligence- AI)

Τίτλος έργου: «Έξυπνος ψηφιακός σχολικός βοηθός με έμφαση στην υποβοήθηση αντιμετώπισης της πανδημίας του COVID-19»

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων
Ανακοίνωση αποτελεσμάτων

Το σχολείο μας, πιστό και αφοσιωμένο στις αρχές του λειτουργήματος της δημόσιας και δωρεάν παιδείας που καλείται να υπηρετήσει, βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση για την παροχή βέλτιστων ευκαιριών εκπαίδευσης  και εξέλιξης των μαθητών και μαθητριών του. Είναι ένα «μικρό επαρχιακό Σχολείο», χρησιμοποιώντας «ποσοτικούς – τεχνοκρατικούς» όρους για την περιγραφή του, ταυτόχρονα όμως θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε και ως «Μεγάλο» ανατρέχοντας στην ιστορία του, στην εκπαιδευτική και πνευματική παρακαταθήκη , καθώς και την κοινωνική προσφορά του. Με λίγα λόγια είναι ένα απ’τα πολλά μικρά εθνικά κύτταρα που αγόγγυστα και σιωπηλά δουλεύουν συνεχώς για την πρόοδο και το μέλλον του τόπου μας.

Στα παραπάνω πλαίσια, με σκοπό την συντήρηση και προαγωγή του ζωντανού αυτού κυττάρου προόδου, προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε για τους μαθητές μας, πρώτα τα άκρως απαραίτητα για την εκπαιδευτική διαδικασία και ακολούθως να παρακολουθήσουμε τις καταξιωμένες διεθνώς πρακτικές εκπαιδευτικής καινοτομίας.

Πείραμα εφαρμογής του Αλγορίθμου αποφυγής συνωστισμού
Πείραμα εφαρμογής του Αλγορίθμου αποφυγής συνωστισμού

Στο παραπάνω έργο, προσπαθήσαμε να συνδυάσουμε την επίλυση καθημερινών προβλημάτων της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και της πρωτόγνωρης κατάστασης  της πανδημίας του COVID-19,  επενδύοντας στη γνώση νέων τεχνολογιών και στο υστέρημα χρόνου των φιλότιμων και ικανών μαθητών μας

Υλοποίηση στα εργαστήρια του Σχολείου
Υλοποίηση στα εργαστήρια του Σχολείου

Έμφαση δόθηκε, στην χρήση τεχνολογιών πού είναι διαθέσιμες , οικονομικά εφικτές και χρήσιμες στην πραγματική ζωή και κοινωνία , παρέχοντας στους μαθητές  μας  μία δημιουργική απασχόληση  που ταυτόχρονα θα μπορούσε να εξελιχθεί και να αξιοποιηθεί στην αγορά εργασίας. Ταυτόχρονα, η πρακτικότητα και η άμεσα εφαρμοσμένη  γνώση , που βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας,  ταιριάζει απόλυτα με το γνωσιακό προφίλ  των μαθητών του εσπερινού ΕΠΑΛ.

 Ένα δύσκολο και καινοτόμο έργο  ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Φυσικά τέτοια αποτελέσματα είναι δυνατά  μόνο όταν όλοι είναι αρωγοί. Και πράγματι όλοι ήταν παρόντες και  συμπαραστάτες.  Πραγματικά δεν έλειψε κάνεις!!! 

Υπήρξε μία απόλυτη και αγαστή συνεργασία όλων των τομέων και ειδικοτήτων. Μαθητές, Καθηγητές , Διοίκηση του Σχολείου , Δήμος και  τοπική κοινωνία και γενικότερα όλη η  Σχολική κοινότητα ,  έβαλαν το απαραίτητο «λιθαράκι» για την οικοδόμηση του παραπάνω έργου. Ένας επιπρόσθετος λόγος, πού αυξάνει την επιτυχία του παραπάνω έργου, είναι φυσικά οι πρωτόγνωρες καταστάσεις της πανδημίας μέσα στην οποία έπρεπε να υλοποιηθεί.

Δομή του Συστήματος
Δομή του Συστήματος

Τέλος, αξίζουν Θερμά συγχαρητήρια, εκτός από όλους τους  φυσικούς συντελεστές –  τους μαθητές του Σχολείου-  στην ομάδα διοργάνωσης του υπέροχου αυτού διαγωνισμού  ο οποίος παράγει ανοιχτό εκπαιδευτικό υλικό και μυεί σε πραγματικά χρήσιμες και καινοτόμες (στην πραγματική ζωή, κοινωνία και αγορά εργασίας) τεχνολογίες  

Σχετικά