Αγωνιστική Ενότητα Παρεμβάσεις Βοιωτίας
Διανύουμε μια περίοδο νέας όξυνσης της πανδημίας. Κάθε ημέρα θρηνούμε περί τους 100 νεκρούς. Το δίμηνο Οκτωβρίου -Νοεμβρίου 2021 πέθαναν 3.329 άνθρωποι από κορονοϊό, ενώ το αντίστοιχο δίμηνο του 2020, που δεν υπήρχαν τα εμβόλια 2.015.
Κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας, συνεχίζουν να αγνοούν τα αιτήματα του υγειονομικού κινήματος για την θωράκιση του δημόσιου συστήματος υγείας αλλά και του εκπαιδευτικού κινήματος για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων. Προσπαθούν να αποκρύψουν τις εγκληματικές ευθύνες τους για την ανεξέλεγκτη εξάπλωση της πανδημίας, επιβάλλοντας συνεχώς νέες απαγορεύσεις και εργαλειοποιούν την πανδημία για να ιδιωτικοποιήσουν ό,τι έχει απομείνει από δημόσια αγαθά και υπηρεσίες υγείας και να καταργήσουν εργατικά δικαιώματα, συνδικαλιστικές και πολιτικές ελευθερίες.
Τρεις μήνες από την έναρξη των μαθημάτων και η κατάσταση στα σχολεία είναι άκρως ανησυχητική, αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός των κρουσμάτων, με ένα στα τέσσερα κρούσματα να είναι παιδιά και έφηβοι. Κάθε μέρα μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί νοσούν, ενώ με την εκτόξευση των κρουσμάτων δεν υπάρχουν διαθέσιμα κρεβάτια, άνθρωποι διασωληνώνονται εκτός ΜΕΘ , οι γιατροί κάνουν ατελείωτες βάρδιες και οι κλινικές covid γεμίζουν μόλις ανοίξουν, σημειώνοντας ρεκόρ εισαγωγών.
Ενώ η κατάσταση στην εκπαίδευση γίνεται καθημερινά χειρότερη, η υπουργός Παιδείας εμπαίζει εκπαιδευτικούς, μαθητ(ρι)ες και όλη την κοινωνία, παίζοντας με τους αριθμούς των κλειστών λόγω κρουσμάτων τμημάτων και αποκρύπτοντας το νέο “μέτρο” με βάση το οποίο απαιτείται ο αριθμός των κρουσμάτων να υπερβαίνει το 50%+1
των παιδιών για να κλείσει το τμήμα. Το δε πρωτόκολλο με τα δυο self test την εβδομάδα είναι πασιφανές ότι είναι αναποτελεσματικό. Η επιδημιολογική επιτήρηση της πανδημίας αφέθηκε στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, ενώ το Υπουργείο συνεχίζει να νίπτει τας χείρας του στέλνοντας οδηγίες βασισμένες στη λογική της ατομικής ευθύνης.
Ενώ τα σχολεία έχουν γεμίσει κρούσματα, το υπουργείο πασχίζει να προωθήσει την αξιολόγηση, βάζει προθεσμίες με παράταση πάνω … στην παράταση, επιβάλλει συγχωνεύσεις και δημιουργία τμημάτων 26-29 παιδιών ακυρώνοντας κάθε προσπάθεια πρόληψης από τον κορονοϊό, περιορισμούς και στις προσλήψεις σχολικών καθαριστ(ρι)ών, μέτρα που ξεκάθαρα στοχεύουν στην περαιτέρω περικοπή των δαπανών της εκπαίδευσης.
Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας, στην στρατηγική τους επιλογή να μετατρέψουν τα σχολεία σε επιχειρήσεις, αντιμετωπίζουν τα δίκαια αιτήματά μας ως περιττό κόστος και τους μαθητές και εκπαιδευτικούς ως αναλώσιμους και υπόλογους! Δεν μπορούμε να ανεχτούμε άλλο αυτή την πολιτική που αμφισβητεί ξεκάθαρα την μόρφωση και την υγεία ως καθολικά κοινωνικά δικαιώματα.
Το ΥΠΑΙΘ να πάρει τώρα όλα εκείνα τα αναγκαία μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών. Δε θα ανεχτούμε να κλείσουν ξανά τα σχολεία, προκειμένου να ανακοπεί η αύξηση των κρουσμάτων.
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΡΑ!
Απαιτούμε τώρα:
· 15 μαθητές ανώτερο όριο σε κάθε τμήμα. Εύρεση και διαμόρφωση νέων σχολικών χώρων (ή σε περίπτωση αδυναμίας, εκ περιτροπής λειτουργία ή βάρδιες).Ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία – Όχι στην καταστροφική τηλεκπαίδευση
· Προσλήψεις εκπαιδευτικών και καθαριστ(ρι)ών με πλήρες ωράριο και σε μόνιμες θέσεις εργασίας
Άμεση παρέμβαση κλιμακίου του ΕΟΔΥ στα σχολεία για ιχνηλάτηση και τεστ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα
Δωρεάν rapid και μοριακά test για όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/τριες
Δωρεάν παροχή προστατευτικών μέσων
Απολύμανση των σχολείων από ειδικά συνεργεία των Δήμων
Σχολικό νοσηλευτή/τρια σε κάθε σχολείο και σχολιατρική υπηρεσία για τη διαχείριση των κρουσμάτων.
Ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας με βάση τις θέσεις του υγειονομικού κινήματος (αύξηση ΜΕΘ/ΜΑΘ προσλήψεις, δωρεάν μαζικά τεστ στον πληθυσμό)
Σε περίπτωση που το Υπουργείο προχωρήσει σε κλείσιμο των σχολείων δεν κάνουμε τηλεκπαίδευση από τον προσωπικό μας χώρο και με δικά μας μέσα. Υλοποιούμε τις αποφάσεις των Ομοσπονδιών και των Σωματείων μας και κάνουμε τηλεκπαίδευση από το χώρο του σχολείου μας.