Η νέα καμπάνια τουριστικής προβολής «In the Heart of Experiences» της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας
Η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος με τίτλο «IntheHeartofExperiences», αξιοποιεί με ευρηματικό τρόπο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αλλά και τους ντόπιους κατοίκους της περιοχής, για να προβάλει τη Στερεά Ελλάδα ως έναν πολυδιάστατο προορισμό 4 εποχών, ο οποίος προσφέρει ανεξάντλητες αυθεντικές εμπειρίες.
Με συμβολικό επίκεντρο τους Δελφούς, ένα παγκοσμίου εμβέλειας τοπόσημο της Στερεάς Ελλάδας, και δημιουργικό όχημα τους θρυλικούς χρησμούς, η Περιφέρεια δημιουργεί μία καμπάνια με έντονο τοπικό χρώμα. Πρωταγωνιστές της είναι οι άνθρωποι του τόπου, ιδιαίτερα αυθεντικοί και φιλόξενοι χαρακτήρες, αντλούν έμπνευση από την Πυθία και δίνουν τους δικούς τους “ χρησμούς”, αναδεικνύοντας τις άπειρες δυνατότητες και επιλογές που προσφέρει η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας σε τουριστικά προϊόντα, όπως ο πολιτισμός, η φύση, τα σπορ, η θάλασσα, η γαστρονομία, ο αγροτουρισμός, αλλά και η ευεξία. Γιατί άλλωστε στην «Καρδιά της Ελλάδας», στη γη των χρησμών, όλες οι εμπειρίες είναι ανοιχτές!
Δείτε το κεντρικό videoτης καμπάνιας:
Βασικός σκοπός της τουριστικής καμπάνιας προβολής «In the Heart of Experiences» της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, είναι η περαιτέρω ανάδειξη και ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος και παράλληλα η αύξηση των τουριστικών εισροών σε σύγκριση με άλλους προορισμούς στην Ελλάδα, μέσω της προβολής των ξεχωριστών συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής σε βασικές αγορές-στόχος όπως ΗΠΑ, Ολλανδία, Βέλγιο, Αυστρία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Πολωνία και Ρουμανία.