Ορκίστηκε η νέα μόνιμη υπάλληλος του ΚΕΠ του Δήμου Λεβαδέων

Ορκίστηκε σήμερα το πρωί στο Δημαρχείο, ενώπιον του Δημάρχου Λεβαδέων, κ. Ιωάννη Δ. Ταγκαλέγκα, ως μόνιμο προσωπικό, δυνάμει της υπ’ αριθ. 7Κ/2021 Προκήρυξης ΑΣΕΠ, και η δεύτερη εκ των δύο (2) υπαλλήλων που διορίστηκαν στο ΚΕΠ Λιβαδειάς με την ειδικότητα Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών Π.Ε.

Ο Δήμαρχος Λεβαδέων αφού καλωσόρισε με τον πλέον επίσημο τρόπο τη νέα εργαζόμενη στη μεγάλη οικογένεια του Δήμου, της ευχήθηκε δύναμη και υπομονή στο εξαιρετικά δύσκολο και σημαντικό έργο της εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων του τόπου μας.

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αποτελούν, εδώ και δύο δεκαετίες, έναν από τους πιο αποτελεσματικούς και φιλικούς προς τον πολίτη και τις επιχειρήσεις φορείς της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης.

Μέσα από την αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών, την ηλεκτρονική και την εξ αποστάσεως (τηλεδιάσκεψη) διεκπεραίωση υποθέσεων, τη χωροταξική διάρθρωση με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πολιτών καθώς και των ομάδων ειδικών κατηγοριών, όπως ηλικιωμένων, ατόμων με ειδικές ανάγκες, πολιτών χωρίς ψηφιακές δεξιότητες, τα ΚΕΠ αποτελούν πια όχι μόνο πραγματικές υπηρεσίες μιας στάσης, αλλά και δίαυλο επικοινωνίας και συνεργασίας του κεντρικού κράτους και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με τους πολίτες.

Η ενίσχυση του προσωπικού του ΚΕΠ Λιβαδειάς, το οποίο είναι το μοναδικό στο Νομό Βοιωτίας που λειτουργεί σε δωδεκάωρη βάση καθημερινά, καθώς και Σάββατο μέχρι το μεσημέρι, σε συνδυασμό με την υλοποίηση του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0») έργου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» για την ανακαίνιση των κτιριακών υποδομών και την αναβάθμιση του μηχανογραφικού εξοπλισμού των πέντε (5) ΚΕΠ του Δήμου μας, αποδεικνύει έμπρακτα την προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής για τη βελτίωση της καθημερινότητας και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων, τόσο στην έδρα του Δήμου μας όσο και στις Δημοτικές Ενότητες αυτού.

Σχετικά