Στην συνεδρίαση της 9ης Οκτωβρίου 2024 του Διοικητικού Συμβουλίου του Πράσινου Ταμείου εντάχθηκε για χρηματοδότηση η πρόταση του Δήμου Λεβαδέων με τίτλο «Ενίσχυση προσβασιμότητας πεζών στο πλαίσιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας με αρχές βιοκλιματικού σχεδιασμού σε πεζοδρόμια» συνολικού προϋπολογισμού 280.000 ευρώ.
Ο Δήμαρχος Λεβαδέων Δημήτρης Καραμάνης και η Δημοτική Αρχή πιστοί στις δεσμεύεις τους δίνουν έμφαση στην βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος Λεβαδέων στις 22 Μαρτίου 2024 υπέβαλε την συγκεκριμένη πρόταση στο πρόγραμμα «Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου 2023-2024» του Πράσινου Ταμείου.
Πιο συγκεκριμένα αντικείμενο του έργου που εντάχθηκε είναι:
• η ανάπλαση των πεζοδρομίων τμήματος της οδού Δημάρχου Χρ. Παλαιολόγου από την συμβολή της με την οδό Έρκυνας έως την συμβολή της με την οδό Ορχομενού (βόρεια πλευρά) και από την συμβολή της με την οδό Έρκυνας έως την οδό Επτανήσου (νότια πλευρά) με σκοπό την αισθητική και λειτουργική αναβάθμισή της, για τη δημιουργία δικτύου κίνησης πεζών, που στοχεύει στην περιβαλλοντική αναβάθμιση της περιοχής προς όφελος του φυσικού και οικιστικού περιβάλλοντος.
• Η δημιουργία νέων πεζοδρομίων σε τμήμα της οδού Έρκυνας από την συμβολή της με την οδό Δημάρχου Χρ. Παλαιολόγου έως την συμβολή της με την οδό Σοφοκλέους (ανατολικά του ποταμού Έρκυνας)
• Η δημιουργία νέου πεζοδρομίου σε τμήμα της οδού ΕΛ. Γονή από την συμβολή της με την οδό Δημάρχου Χρ. Παλαιολόγου έως την συμβολή της με την οδό Σοφοκλέους (και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος)
• Η δημιουργία νέου πεζοδρομίου σε τμήμα της οδού Σοφοκλέους από την συμβολή της με την οδό Ελ. Γονή και σε μήκος 12μ. δυτικά της.
Με το έργο αυτό ενισχύεται η αύξηση του πρασίνου της περιοχής μέσω νέων φυτεύσεων προσβλέποντας ταυτόχρονα στην βέλτιστη εξασφάλιση της προσβασιμότητας και προσπελασιμότητας για όλες τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, στην βιοκλιματική αναβάθμιση του υπαίθριου χώρου έτσι ώστε να συμβάλλει ουσιαστικά και στη βελτίωση του μικροκλίματος της γύρω περιοχής και στην ύπαρξη ανεμπόδιστης και ασφαλής κίνησης ΑμεΑ με ζώνη όδευσης τυφλών καθ’ όλο το μήκος του πεζοδρομίου και την υποβίβασή του με ράμπες πρόσβασης.