ΟΧΙ στο κλείσιμο των Ταχυδρομείων σε 14 κωμοπόλεις της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, από την παράταξη “Πατρίδα μας η Στερεά” και τους δύο συμβούλους της, Λουκά Αποστολίδη και Δημήτρη Κατσούλη.
Το λουκέτο των ΕΛΤΑ αφορά συγκεκριμένα τις περιοχές Αταλάντης, Κάτω Τιθορέας, Στυλίδας στην Π.Ε. Φθιώτιδας, του Αλιβερίου, Βασιλικού, Ερέτριας, Λίμνης, Νέας Αρτάκης, Ψαχνών στην Π.Ε Εύβοιας, του Διστόμου, Ορχομενού, Σχηματαρίου στην Π.Ε. Βοιωτίας Δελφών και Ιτέας στην Π.Ε. Φωκίδας.
Πρόκειται για δυναμικές κωμοπόλεις με πολυάριθμες επιχειρήσεις τουριστικές, αγροτικές, βιοτεχνικές και βιομηχανικές, που αναπτύσσονται σημαντικές οικονομικές δραστηριότητες.
Σε γραπτή ανακοίνωση της παράταξης τονίζονται τα κάτωθι:
“Η μεταφορά της ταχυδρομικής ύλης στις πρωτεύουσες των νομών και σε λίγα εναπομείναντα Ταχυδρομεία στην ενδοχώρα, δυσχεραίνουν την εξυπηρέτησή τους και ενισχύουν την προσφυγή στις ιδιωτικές εταιρείες. Δεν αναπληρώνεται όμως το κενό στις υπηρεσίες οικονομικής συναλλαγής (ταχυδρομικές επιταγές, πληρωμές
συντάξεων και λογαριασμών κ.λ.π) καθώς σε κάποιες από αυτές τις κωμοπόλεις δεν λειτουργούν ούτε καταστήματα τραπεζών. Κυρίως οι ηλικιωμένοι θα βρεθούν σε πολύ δύσκολη κατάσταση καθώς θα αναγκάζονται να μετακινούνται σε μακρινές αποστάσεις με ένα ελλιπές δίκτυο συγκοινωνιακών μέσων.
Τα ΕΛΤΑ παραγνωρίζουν και απαξιώνουν την ιστορία τους καθώς ήταν από την πρώτη μέρα της ίδρυσης τους (24 Σεπτεμβρίου 1828) καθολική υπηρεσία επικοινωνίας που έφθανε σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας.
Η σταδιακή συρρίκνωση του δικτύου των Ταχυδρομικών Γραφείων αλλά και ο περιορισμός της διανομής σε όλα τα χωριά και τις αστικές περιοχές της χώρας άφησαν χώρο για την εκμετάλλευση από τις ιδιωτικές εταιρίες ταχυμεταφορών. Παρόλα αυτά το Ταχυδρομείο παρέμεινε σημείο αναφοράς των τοπικών κοινωνιών και ιδίως των ηλικιωμένων και λιγότερο εγγράμματων κατοίκων.
Η διατήρηση ισχυρού δημόσιου πυρήνα διανομής και εξυπηρέτησης, ο πλήρης ψηφιακός μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ, η διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων και ο εθνικός στρατηγικός σχεδιασμός για τις
ταχυδρομικές υπηρεσίες, είναι οι βασικές προϋποθέσεις για καθολική ταχυδρομική εξυπηρέτηση και στήριξη της κοινωνίας.
Σε κάθε περίπτωση η καθολική ταχυδρομική υπηρεσία πρέπει να συνεχίσει να παρέχεται στην ύπαιθρο από φορέα δημοσίου συμφέροντος ακόμη και εάν χρειαστεί να επανασχεδιαστεί η δομή και οργάνωσή της.
Η Κυβέρνηση που έχει την τελική ευθύνη οφείλει να παρέμβει και να ακυρώσει την απόφαση των ΕΛΤΑ που συνιστά άμεση βολή κατά της τοπικής και περιφερειακής κοινωνικής συνοχής και ανάπτυξης καθώς επιδεινώσει την δημογραφική, οικονομική αφαίμαξη και την ερήμωση των τοπικών κοινωνιών της
Στερεάς Ελλάδας.”
