Επικοινωνιακά «τρικ» χωρίς στρατηγική για το δεύτερο άνοιγμα του τουρισμού!

Στην ομιλία μου σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης «Θέσπιση, περιεχόμενο και διαδικασία έκδοσης Ψηφιακού Πιστοποιητικού COVID-19», τόνισα ότι η κυβέρνηση υιοθετεί ένα «εγχώριο» υγειονομικό Πιστοποιητικό για τις μετακινήσεις, που είναι πολύ λιγότερο «αυστηρό» σε σχέση με το Πιστοποιητικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης! Οι εκπτώσεις στα υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως και πέρυσι, όχι μόνο δεν είναι λύση, αλλά μπορεί να έχουν αρνητικά αποτελέσματα.   

Η επιλογή της να μην ενισχύσει το ΕΣΥ, αλλά και να αφήσει αβοήθητο τον τουριστικό κλάδο,  δείχνει την έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού για το δεύτερο άνοιγμα της τουριστικής περιόδου!  

Επεσήμανα ότι οι μικρομεσαίες τουριστικές-ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Περιφέρεια Στερεάς, στη Βοιωτία και τη Φωκίδα, στους Δελφούς, στην Αράχωβα, αλλά και στις παραλιακές ζώνες του Ευβοϊκού και του Κορινθιακού, ζητούν άμεσα οικονομική ενίσχυση και σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης!

Η κυβέρνηση, όμως, ούτε καν το εμβληματικό έργο της αναστήλωσης του αρχαίου Θεάτρου των Δελφών, του «ομφαλού της γης», δεν προχωρά δύο χρόνια τώρα!

Τέλος, τόνισα ότι στην ίδια κατάσταση εγκατάλειψης βρίσκονται και οι δημόσιες δομές υγείας. Τελευταίο παράδειγμα, η διάλυση του ΙΚΑ Οινοφύτων-Σχηματαρίου, που θα αναγκάσει τους πολίτες να εξυπηρετούνται στη Θήβα, χιλιόμετρα μακριά…

Σχετικά