Τρίωρη στάση εργασίας σε νοσοκομεία και κέντρα υγείας της Βοιωτίας πραγματοποίησε η Ένωση Νοσοκομειακών Γιατρών Βοιωτίας, εκφράζοντας την έντονη αντίθεσή της στις αναγκαστικές μετακινήσεις ιατρικού προσωπικού, οι οποίες – όπως υποστηρίζει – αποδυναμώνουν τις δομές της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και επιβαρύνουν τόσο τους υγειονομικούς όσο και την ασφαλή και ποιοτική περίθαλψη των πολιτών. Στο πλαίσιο της κινητοποίησης πραγματοποιήθηκε σήμερα δυναμική συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Κέντρο Υγείας Αλιάρτου, με τη συμμετοχή γιατρών, εργαζομένων στον χώρο της υγείας, εκπροσώπων φορέων και πολιτών. Οι συγκεντρωμένοι εξέφρασαν την αγωνία τους για τη συνεχιζόμενη υποστελέχωση των…
Διαβάστε Περισσότερα