«Για πού το έβαλες αστέρι μου…»: Συγκλονίζει το «αντίο» των συζύγων της Βιοσάνας και της Μάγδας, που πέθαναν μετά τη γέννα σε Λιβαδειά και Μυτιλήνη

Δύο άνδρες. Δύο σύζυγοι. Δύο πατέρες που, μέσα σε λίγες ημέρες, βρέθηκαν να κρατούν στην αγκαλιά τα νεογέννητα παιδιά τους, έχοντας χάσει τις γυναίκες της ζωής τους. Στη Μυτιλήνη, ένας σύζυγος αποχαιρετά τη γυναίκα του, την αγαπημένη του Μαγδα, γιατρό του ΕΚΑΒ η οποία έφυγε από τη ζωή, τέσσερις ημέρες μετά τη γέννα, καθώς παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές. Με λόγια που ραγίζουν καρδιές, της υπόσχεται πως η αγάπη του θα είναι παντοτινή και πως το παιδί τους θα μεγαλώσει με το ήθος, τις αξίες, την ανθρωπιά και την ανιδιοτέλεια που εκείνη…

Διαβάστε Περισσότερα