Η Χάρις Αλεξίου βρέθηκε στη γενέτειρά της, τη Θήβα, για την ονοματοδοσία του Δημοτικού Ωδείου που πλέον φέρει το όνομά της. Συγκινημένη, μίλησε για το ωδείο ως «ένα σπίτι που γεννιούνται όνειρα» και τραγούδησε τη «Μπαλάντα της Ιφιγένειας», αφιερωμένη στη μητέρα της. Η Χαρούλα γύρισε στη Θήβα για να δώσει το όνομά της σε έναν χώρο όπου θα γεννιούνται άλλες φωνές. Το Δημοτικό Ωδείο Θήβας ονομάζεται πλέον «Δημοτικό Ωδείο Θήβας Χάρις Αλεξίου», μετά την τιμητική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής. Η Χάρις Αλεξίου, που γεννήθηκε στη…
Διαβάστε Περισσότερα