Οι Ερυθρές στο περιθώριο της ανάπτυξης Πρόσφατα έγινε γνωστό από τον Δήμαρχο Μάνδρας-Ειδυλλίας κ. Αρμόδιο Δρίκο ότι στην Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών–Θηβών περισσότερα από 40 χιλιόμετρα δρόμου, τα οποία για περισσότερες από επτά δεκαετίες παρέμεναν χωρίς επαρκή φωτισμό κατά τις νυχτερινές ώρες, φωτίζονται πλέον πλήρως με σύγχρονα φωτοβολταϊκά φωτιστικά σώματα LED(δείτε εδώ) Αυτή, όμως, είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή αλήθεια, και μάλιστα ιδιαίτερα σημαντική, καθώς συμπληρώνει το παζλ της χρόνιας εγκατάλειψης της συγκεκριμένης περιοχής των Ερυθρών, είναι ότι ο φωτισμός από τη διασταύρωση των Βιλίων προς τις Ερυθρές είναι ανύπαρκτος!…
Διαβάστε Περισσότερα