Σεμινάριο για τον Τουρισμό στην Αράχωβα

Την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 16:00-20:00 στο αμφιθέατρο του Λαογραφικού Μουσείου Αράχωβας, θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο, με αντικείμενο τις

ανθρώπινες και δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό.

Θα διδάξει ο κ. Νότης Μαρτάκης, καθηγητής και μέντορας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου για τα πανεπιστημιακά προγράμματα τουριστικών σπουδών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες και εργαζόμενους που ασχολούνται στον τομέα του τουρισμού.

  Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Ο Δήμαρχος

               Διστόμου Αράχωβας Αντίκυρας

        Ιωάννης Σταθάς

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Α.  ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ , ώρα 16:15 – 17:15

α. Ελευθερία συμπεριφοράς/ιδιωτικότητα

β. Όρια ελευθερίας συμπεριφοράς/Νόμοι/Κανόνες (Απαλλοτρίωση ελευθερίας στο όνομα της ομαλής λειτουργίας των Κοινωνιών).

γ. Η συμπεριφορά του καταναλωτή διακοπών

δ. Οι ανθρώπινες σχέσεις στον Τουρισμό (Υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο)

ε. Τα κίνητρα των ανθρώπινων πράξεων: πολεμικό (αθλητισμός, περιπέτεια), κίνητρο αναγκών (αυτοσυντήρηση-ασφάλεια), κίνητρο χαράς (ψυχαγωγία) και κίνητρο στοργής (φιλία, ανθρωπισμός).

Στ. Ο άνθρωπος κατά τον Ιονέσκο (συμπεριφορά).

Διάρκεια: 60 λεπτά.

Β. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ώρα 17:15 – 18:15

α. Ο άνθρωπος ως κοινωνικό όν.

β. Τα στοιχεία της επικοινωνίας : Πομπός-δέκτης- μήνυμα (ανάλυση).

γ. Η κουλτούρα ( ανάλυση συνθετικών στοιχείων)

δ. Η μετάδοση μηνυμάτων (μαζοψυχή/συλλογική συνείδηση).

ε. Λογική/Θυμικό

στ. Λογική-πειθώ-επιχείρημα

ζ. Θυμικό-υποβολή-αξίωμα(δόγμα).

η. Συνειδητό-Υποσυνείδητο

θ. Εφαρμογές της υποβολής ( πείραμα Παυλώφ) στον Τουρισμό.

ι. Χρωματοθεραπεία (επηρεασμός των χρωμάτων στη συμπεριφορά του πελάτη).

Διάρκεια : 60 λεπτά

Διάλειμμα  18:15 – 18:30 

Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ώρα 18:15 – 19:15

α. Ορισμός- Ανάλυση

β. Η εμπιστοσύνη στη σχέση του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή

γ. Ο «γυάλινος πύργος» ως εφαρμογή των εσωτερικών και εξωτερικών δημοσίων σχέσεων.

δ. Εσωτερικές δημόσιες σχέσεις (σχέσεις διοίκησης-εργαζομένων, κίνητρα αποδοτικότητας-Βιομηχανικές Σχέσεις).

ε. Εξωτερικές Δημόσιες Σχέσεις (Σχέσεις επιχείρησης – πελάτη κατά την παραμονή του στην επιχείρηση και μετά την αποχώρησή του).

Διάρκεια : 60 λεπτά.

Δ. CASE STUDIES, ώρα 19:15 – 19:45

α. Το χαμόγελο ως μέσο προσέγγισης

β. Ο χαιρετισμός με ονοματοδοσία πελάτη 

γ. Ο θόρυβος του καθαρισμού vs η ηρεμία του πελάτη

δ. Το τηλεφωνικό κέντρο.

Ε. Οι τουαλέτες.

Διάρκεια : 30 λεπτά

Σχετικά