Με έμφαση στην καθημερινότητα η τοποθέτηση των αντιδημάρχων
στο Δήμο Αλιάρτου – Θεσπιέων
Με έναν επιπλέον αντιδήμαρχο καθαριότητας ενισχύεται η διοίκηση του Δήμου Αλίαρτου – Θεσπιέων.
Συγκεκριμένα, με απόφαση του Δημάρχου κ. Γεώργιου Ντασιώτη, παραμένουν στις θέσεις τους και με τις αρμοδιότητες που είχαν οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Γλύκος Ιωάννης, Κοκκοράκης Λουκάς, Μαλέσης Κωνσταντίνος, Μπόγρη Ζαχαρούλα ενώ αναλαμβάνει τον τομέα της μηχανοκίνητης καθαριότητας (αποκομιδή σύμμεικτων, ανακύκλωση, χωροθέτηση και πλύσιμο κάδων), ως άμισθος αντιδήμαρχος, ο κος Ταξιάρχης Θεοδωρογιάννης. Επιπροσθέτως, ο νέος αντιδήμαρχος αναλαμβάνει την εποπτεία των λαϊκών αγορών.
Ο Δήμαρχος, κος Γεώργιος Ντασιώτης, ευχήθηκε καλή επιτυχία σε όλους και τους κάλεσε να εντείνουν τις προσπάθειές τους. Επίσης ανέφερε ότι η τοποθέτηση του νέου αντιδημάρχου με τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες στοχεύει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών και στην περαιτέρω προστασία της δημόσιας υγείας λαμβάνοντας υπόψη και τους κινδύνους από τη πανδημία Covid -19.
«Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων»
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο Δήμαρχος Αλιάρτου – Θεσπιέων
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης
Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α/2010), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του
Ν.4555/2018 (ΦΕΚ 133/Α/2018) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την
αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (ΦΕΚ 134/Α/2019), και τροποποιήθηκαν από την
περίπτ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 10 του N.4625/2019 (ΦΕΚ 139/Α/2010) και στη συνέχεια όπως συμπληρώθηκαν
με τις διατάξεις της περίπτ. α’ της παρ.1 του άρθρου 177 του N. 4635/2019 (ΦΕΚ 167/Α’/2019 και από τις διατάξεις
του άρθρο 47 του Ν. 4647/19 (ΦΕΚ 204/Α/2019)
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης
Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α/2010), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017
(ΦΕΚ 107/Α/2017) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 Ν.4051/2012 (ΦΕΚ 40/Α/2012), αναφορικά με την αντιμισθία.
4. Τις διατάξεις του Ν. 3463/2006 «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων» (ΦΕΚ 114/Α/2006), όπως αυτός έχει
τροποποιηθεί και ισχύει
5. Τις διατάξεις της παρ. 3α του άρθρου 66 του Ν. 4270/2014 και της παρ. 1α του άρθρου 4 του ΠΔ 80/2016.
6. Τις διατάξεις του άρθρου 47 του Ν.4647/2019 (ΦΕΚ 204/Α/2019).
7. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 απόφαση ΥΠ.ΕΣ. «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής
Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει» (ΦΕΚ 1327/Β/17.04.2019)
8. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019: Ορισμός Αντιδημάρχων (ΑΔΑ: ΨΨ3Ψ465ΧΘ7-5ΑΜ)
9. Την υπ’ αριθμ. ΓΠ-191/20-3-2014 Απόφαση του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής «Τροποποίηση της
απόφασης με αριθμ. 11247/28-12-2012 (ΦΕΚ 698/Β/2014)» και θέμα «Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού
– Κατοίκων 2011 που αφορά τον μόνιμο πληθυσμό»
10. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ. 48/22119/7-4-2020 (ΑΔΑ:9ΚΒΖ46ΜΤΛ6-ΕΞΦ) σχετική με τον Ορισμό Αντιδημάρχων.
11. Την υπ’ αριθμ. 22/2019 απόφαση του πολυμελούς Πρωτοδικείου Λιβαδειάς που επικυρώνει το αποτέλεσμα της
26ης Μαΐου 2019 για την ανάδειξη δημοτικών Αρχών στο Δήμο Αλιάρτου – Θεσπιέων
12. Το Πρακτικό Ορκωμοσίας του Δήμάρχου, των Δημοτικών Συμβούλων, των Συμβουλίων Κοινότητων και των
Προέδρων Κοινοτήτων, της 27
ης Αυγούστου 2019
13. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αλιάρτου – Θεσπιέων έχει δύο (2) Δημοτικές Ενότητες.
14. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων
15. Την ανάγκη επίτευξης συντονισμού κατά την άσκηση της δημοτικής διοίκησης και του δημοτικού έργου γενικότερα
16.την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους, ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων, με θητεία από
1/9/2020 μέχρι 31/8/2021, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
1. Τον κ. Γλύκο Ιωάννη του Κωνσταντίνου, Δημοτικός Σύμβουλος Πλειοψηφίας, Αντιδήμαρχο Διοικητικών
(Οικονομικών, Προγραμματισμού & Διαφάνειας), και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Θα αναπληρώνει πλήρως τον Δήμαρχο σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος
2. Συντονισμός Υπηρεσιών – υπαλλήλων
3. Μηχανοργάνωση Δήμου
4. Δαπάνες Προϋπολογισμού Τοπικών – Δημοτικών Κοινοτήτων
5. Προμήθειες Αναλωσίμων
6. Βεβαίωση Δημοτικών Τελών
7. ΚΕΠ, e-ΚΕΠ
8. Βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας
9. Τέλεση πολιτικών γάμων
10. Ηλεκτρονική διακυβέρνηση
11. Ηλεκτρονικός Εξοπλισμός
12. Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες
13. Θα συντονίζει συνέργειες μεταξύ των υπολοίπων Αντιδημάρχων όταν ο Δήμαρχος κωλύεται.
Σε περίπτωση που ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών (Οικονομικών, Προγραμματισμού & Διαφάνειας) απουσιάζει
ή κωλύεται ασκεί τις αρμοδιότητές του, ο Δήμαρχος.
2. Την κ. Μπόγρη Ζαχαρούλα του Ιωάννη, Δημοτική Σύμβουλο Πλειοψηφίας, Αντιδήμαρχο Πολιτικής
Προστασίας, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Πολιτικής Προστασίας ( Πρόληψη & Αντιμετώπιση Εκτάκτων Αναγκών)
1. Αντιπυρική-αντιπλημμυρική προστασία
2. Πρόληψη –Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών (σεισμός, καύσωνας, παγετός κτλ)
Σε περίπτωση σχετικού γεγονότος έκτακτης ανάγκης στην έκταση χωρικής αρμοδιότητας το Δήμου
Αλιάρτου-Θεσπιέων έχει τον απόλυτο συντονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού καθώς και του
εμπλεκόμενου προσωπικού.
β) Αγροτικών υποδομών
1. Βελτίωση –Συντήρηση της Αγροτικής οδοποιίας σε συνεργασία με τους τοπικούς Προέδρους
γ) Γραφείο κίνησης
1. Συντήρηση οχημάτων
Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες.
Σε περίπτωση όπου η Αντιδημάρχος Πολιτκής Προστασίας απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί τις αρμοδιότητές
του, ο κατά τόπον Αντιδήμαρχος Δ.Ε. Θεσπιέων.
3. Τον κ. Κοκοράκη Λουκά του Αθανασίου, Δημοτικός Σύμβουλος Πλειοψηφίας, κατά τόπον Αντιδήμαρχο για
την Δ.Ε. Αλιάρτου, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Καθαριότητα κοινοχρήστων χώρων
2. Δίκτυα ύδρευσης -άρδευσης
3. Συντήρηση πρασίνου
4. Συντήρηση- έλεγχος παιδικών χαρών (σε συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων)
5. Κοιμητήρια
6. Σήμανση, φωτισμός, πινακίδες
7. Διαχείριση αδέσποτων ζώων στη Δ.Ε. Αλιάρτου σε συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων
8. Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες
Σε περίπτωση όπου ο Αντιδημάρχος της Δ.Ε. Αλιάρτου απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί τις αρμοδιότητές του, ο
Αντιδήμαρχος Διοικητικών (Οικονομικών, Προγραμματισμού & Διαφάνειας)
4. τον κ. Μαλέση Κωνσταντίνο του Βασιλείου, Δημοτικός Σύμβουλο Πλειοψηφίας, κατά τόπον Αντιδήμαρχο για
την Δ.Ε. Θεσπιέων, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Καθαριότητα κοινοχρήστων χώρων
2. Δίκτυα ύδρευσης-άρδευσης
3. Συντήρηση πρασίνου
4. Συντήρηση παιδικών χαρών (σε συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων)
5. Κοιμητήρια
6. Σήμανση, φωτισμός, πινακίδες
7. Διαχείριση αδέσποτων ζώων στη Δ.Ε. Θεσπιέων σε συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων
8. Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες
Σε περίπτωση όπου ο Αντιδημάρχος της Δ.Ε. Θεσπιέων απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί τις αρμοδιότητές του, η
Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας
5. Τον κ. Θεοδωρογιάννη Ταξιάρχη του Κωνσταντίνου, Δημοτικός Σύμβουλος Πλειοψηφίας, Αντιδήμαρχο
Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Λαϊκών Αγορών , και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του τμήματος
Περιβάλλοντος Καθαριότητας και ανακύκλωσης που αφορούν τη διαχείριση του στόλου των
απορριμματοφόρων (σύμμεικτων και ανακυκλώσιμων απορριμμάτων) και του πλυντηρίου κάδων .
2. Την εποπτεία και τον έλεγχο θεμάτων Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου (οι αρμοδιότητες
περιλαμβάνουν την παρακολούθηση αποκομιδής σύμμεικτων απορριμμάτων, παρακολούθηση και
ενίσχυση δράσεων ανακύκλωσης, χωροθέτησης κάδων κλπ)
3. Την εποπτεία για το περιοδικό πλύσιμο και απολύμανσης των κάδων απορριμμάτων και των κάδων
ανακύκλωσης, καθώς και την επισκευή / αντικατάσταση των κάδων αυτών
4. Ασκεί την εποπτεία της αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών καθώς και διαχείρισης
των αποβλήτων
5. Την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των κατοίκων με έντυπα και αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του
Δήμου για θέματα καθαριότητας, περιβάλλοντος και οικολογία
6. την εποπτεία της διαδικασίας για την περισυλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων.
7. Την υιοθέτηση νέων, σύγχρονων, ‘πράσινων’ τεχνολογιών διαχείρισης απορριμμάτων, όπως ιδίως: α) η
οικιακή κομποστοποίηση, β) οι υπόγειοι κάδοι, γ) οι ειδικοί κάδοι ανακύκλωσης ‘κώδωνες’, δ) η
ανακύκλωση μαγειρικών ελαίων και ορυκτέλαιων και ε) η ανάπτυξη συστημάτων ανακύκλωσης
μπαταριών, λαμπτήρων και ηλεκτρονικών συσκευών με την τοποθέτηση ειδικών κάδων στα σχολεία και
σε κεντρικά σημεία του δήμου κ.ο.κ.
8. Την εποπτεία και τον έλεγχο θεμάτων λειτουργίας Λαϊκών Αγορών
9. Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των
κοινοτήτων για την επίλυση των θεμάτων που άπτονται των ανωτέρω αρμοδιοτήτων.
10. Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες
Σε περίπτωση όπου ο Αντιδημάρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης & Λαϊκών Αγορών απουσιάζει ή κωλύεται
ασκεί τις αρμοδιότητές του, οι κατά τόπον Αντιδήμαρχοι.
Ο Αντιδήμαρχος κ. Θεοδωρογιάννης Ταξιάρχης θα είναι άμισθος, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 48/22119/07-4-
2020 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. και δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.
Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του
δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά
αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γλύκος
Ιωάννης του Κωνσταντίνου, που αναπληρώνει το Δήμαρχο.
Ε. Κάθε προηγούμενη απόφαση παύει να ισχύει
ΣΤ. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά στην ημερήσια εφημερίδα του Νομού «Νέα της Βοιωτίας» και να
αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π. ΝΤΑΣΙΩΤΗΣ