Tο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Στερεάς Ελλάδας και η Ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης, του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Βόλος), συνδιοργανώνουν δια ζώσης ημερίδα-εργαστήριο με τίτλο «Σχεδιαστική Σκέψη στη Μάθηση», στις 9 Δεκεμβρίου 2021, ημέρα Πέμπτη και ώρα 13.45-17.00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 5ου ΓΕΛ Λαμίας (Φραντζή 53).
Ο αριθμός των ατόμων θα είναι περιορισμένος (μέχρι 30). Λόγω της πανδημίας, θα τηρηθούν όλα τα μέτρα προστασίας απέναντι στον Covid-19, που σημαίνει ότι στην είσοδο της αίθουσας θα γίνεται έλεγχος πιστοποιητικού εμβολιασμού/νόσησης ή rapid test.
Το ακροατήριο θα έχει την ευκαιρία να συμμετάσχει σε βιωματικές δραστηριότητες που εφαρμόζουν στην πράξη τη σχεδιαστική σκέψη, μια βαθιά ανθρωποκεντρική μεθοδολογία που στοχεύει στο σχεδιασμό καινοτόμων λύσεων σε προβλήματα της βιομηχανίας και της κοινωνίας. Η σχεδιαστική σκέψη εισάγει διαδικασίες ενσυναίσθησης για την καλύτερη κατανόηση ενός προβλήματος και των πραγματικών διαστάσεων του καθώς και των αναγκών και συναισθημάτων των χρηστών, κάνοντας δυνατό το σχεδιασμό λύσεων μέσω καταιγισμού ιδεών σε ομάδες σε δύσκολα προβλήματα ακόμη και αν αυτές δεν είναι προφανείς με την πρώτη ματιά. Θα μοιραστούν στο ακροατήριο εργαλεία σε ηλεκτρονική μορφή που βοηθούν τους διδάσκοντες να εφαρμόσουν τη σχεδιαστική σκέψη στη μάθηση εισάγοντας νέους τρόπου προσέγγισης του γνωστικού τους αντικειμένου. Στο ακροατήριο θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής και αναμνηστικά δώρα.
Πρόγραμμα εκδήλωσης
13.45 – 14.15 | Εγγραφές και απογευματινός μπουφές |
14.15 – 14.25 | Χαιρετισμός Χρίστος Μαρκαντώνης, Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας Ελένη Παπαντωνίου, ΣΕΕ ΠΕ02, ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας |
14.25 – 14.35 | Παρουσίαση του ερευνητικού έργου Erasmus+ High5 Χαρίκλεια Τσαλαπάτα, ΕΔΙΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
14.35 – 16.45 | Βιωματικό εργαστήριο σχεδιαστικής σκέψης Olivier Heidmann, Μηχανικός Λογισμικού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
16.45 – 17.00 | Συζήτηση Χορήγηση βεβαιώσεων και αναμνηστικών |