Γιατί δεν πρέπει να οδηγείτε με το λαμπάκι της βενζίνης αναμμένο;

Μπορεί η τιμή της βενζίνης να είναι απλησίαστη. Μπορεί να έχουμε να δούμε το ρεζερβουάρ γεμάτο εδώ και χρόνια, όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αφήνουμε το λαμπάκι της ρεζέρβας να ανάψει. 
Εντάξει, δεν αναφερόμαστε σε μία έκτακτη περίπτωση, που σε όλους μπορεί να συμβεί. Αναφερόμαστε σε όσους οδηγούς βλέπουν τη βελόνα να αγγίζει την τελευταία γραμμή και δηλώνουν: «Το ξέρω, το αμάξι μου έχει ακόμα».Για να αποφύγετε να πληρώσετε αρκετά λεφτά στο συνεργείο, καλύτερα να φροντίζετε ώστε να μη φτάνει ποτέ στο σημείο να ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας – και οι λόγοι είναι όχι ένας, αλλά τρεις.

Αρχικά, όταν τα καύσιμα λιγοστεύσουν στο ντεπόζιτο, υπάρχει περίπτωση η τρόμπα βενζίνης να τραβήξει, εκτός από την τελευταία βενζίνη, και αρκετά σκουπιδάκια που έχουν συγκεντρωθεί στο κάτω μέρος και να πτοκληθεί, εκτός από σκορτσάρισμα στον κινητήρα, πρόβλημα και στην τρόμπα. Σε ακόμα πιο σοβαρές περιπτώσεις και όταν δεν δοθεί αρκετή ποσότητα βενζίνης, η καύση είναι ημιτελής και υπάρχει πιθανότητα να φτάσει άκαυστο καύσιμο στο σύστημα εισαγωγής καυσαερίων και να την πληρώσει ο ιδιαίτερα ακριβός καταλύτης. Τέλος, δεν μπορούμε να δίνουμε 100% αξιοπιστία στην ένδειξη που παρέχεται, καθώς υπάρχει και η περίπτωση το φλοτέρ που δηλώνει τη στάθμη του καυσίμου να έχει κολλήσει και, ενώ νομίζουμε πως έχουμε ακόμα 15 χλμ., ξαφνικά το αυτοκίνητο να μείνει από βενζίνη.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος, λοιπόν, να παίζει κάποιος με την τύχη του (και την τσέπη του), αφήνοντας το λαμπάκι της βενζίνης να ανάψει. Και επαναλαμβάνουμε πως σε μία έκτακτη περίπτωση δεν χάθηκε και ο κόσμος, όμως, εάν γίνει συνήθεια, τότε το συνεργείο είναι μονόδρομος.

Σχετικά