Νέα «λίστα Πέτσα», από την ΕΥΔΑΠ: Ποια ΜΜΕ πήραν χρήματα (έγγραφο)

Αποκαλύψεις «φωτιά» έρχονται στο φως για τα χρήματα τα οποία δαπανά η ΕΥΔΑΠ για τη διαφήμισή της σε δεκάδες ΜΜΕ τα τελευταία δυο χρόνια.

Οι Data Journalists έφεραν στο «φως» δύο λίστες (που θυμίζουν τις περιβόητες λίστες … Πέτσα), που σηκώνουν πολλή συζήτηση…

Συγκεκριμένα, η ΕΥΔΑΠ έδωσε καταρχάς 1.000.000 ευρώ διαφήμιση σε sites από την 1η Ιανουαρίου 2021 έως την 9η Νοεμβρίου 2022. Ενδεικτικά, κάποια από τα ποσά:

  • Mononews… 45.000 ευρώ
  • όμιλος DPG (newsbomb, CNN κ.α.)… 43.000 ευρώ
  • Political… 39.000 ευρώ
  • Liberal… 39.000 ευρώ
  • bnb daily… 28.200 ευρώ
  • Αnatropinews… 27.200 ευρώ
  • Newsit… 20.000
  • News 247… 13.000 ευρώ
  • Protothema… 12.000 ευρώ
  • Zougla… 8.500 ευρώ
  • anattica… 3.710 ευρώ
  • Ethnos… 2.500 ευρώ
  • ieidiseis… 1.000 ευρώ

Η δεύτερη λίστα είναι για ακόμα 532.000 ευρώ που μοιράστηκαν σε εφημερίδες το πρώτο 9μηνο του 2022, από την 1η Ιανουαρίου 2022 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.

  • Παραπολιτικά (όμιλος)… 111.000 ευρώ
  • ΝΕΑ, ΒΗΜΑ… 55.500
  • Καθημερινή… 43.500
  • Πρώτο Θέμα… 32.000
  • Παρασκήνιο… 19.800
  • Real Group… 18.000
  • One Voice… 12.000
  • Κόσμος 2022… 10.000 ευρώ (περιοδικό)
  • Μπαμ… 10.000
  • Καρφί… 5.000
  • Εφημερίδα των Συντακτών… 4.000
  • Lifo… 4.000
  • Kontra… 2.500
  • Ριζοσπάστης… 2.500

Δείτε αναλυτικά τη “λίστα” της ΕΥΔΑΠ:View Fullscreen

Σχετικά