4 κόμβοι στη Θηβών-Λιβαδειάς από Αλίαρτο έως την διασταύρωση Αγίου Γεωργίου

Έτοιμο το σύνολο των μελετών βελτίωσης

της Ε.Ο. Θήβας – Λιβαδειάς

Προβλέπονται 4 κόμβοι στο τμήμα Αλίαρτος – Άγ. Γεώργιος

και παράκαμψη της Αγ. Παρασκευής

Ομόφωνα εγκρίθηκε από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας η οριστική παραλαβή του συνόλου των μελετών, που εκπονήθηκαν στο πλαίσιο της μελέτης βελτίωσης της Ε.Ο. Θήβας – Λιβαδειάς, από το πέρας της Παράκαμψης Αλιάρτου έως την διασταύρωση προς Άγιο Γεώργιο, με παράκαμψη της Αγίας Παρασκευής.

Συγκεκριμένα, ολοκληρώθηκαν οι μελέτες: Οδοποιίας και Κόμβων,  Υδραυλικής, Γεωλογικής, Περιβαλλοντικής, Τοπογραφική (και των τευχών ΣΑΥ-ΦΑΥ), με τις οποίες:

  1. Βελτιώνονται τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της οδού.
  2. Επιτυγχάνεται η αύξηση της οδικής ασφάλειας τόσο για τους κατοίκους της Αγίας Παρασκευής και των γύρω οικισμών, όσο για τους χρήστες της υπερτοπικής κυκλοφορίας.
  3. Μειώνονται οι χρόνοι των υπερτοπικών μετακινήσεων.
  4. Περιορίζονται οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις (θόρυβος, ρύπανση κλπ).

Το συγκεκριμένο οδικό τμήμα, από το πέρας της παράκαμψης Αλιάρτου, έως την διασταύρωση προς Άγιο Γεώργιο -με παράκαμψη της Αγίας Παρασκευής- αποτελεί τμήμα της Ε.Ο. «Ελευσίνα- Θήβα – Λιβαδειά» που ανήκει στο δευτερεύον οδικό δίκτυο. Έχει μήκος 8,1 χλμ. περίπου και κατά μήκος της προβλέπεται η ανάπτυξη τεσσάρων κόμβων.

«Εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση 550.000 ευρώ και κάναμε ένα καθοριστικό βήμα για να ικανοποιηθεί το χρόνιο αίτημα βελτίωσης του δρόμου Θήβα – Λιβαδειά και συγκεκριμένα του οδικού τμήματος από την παράκαμψη Αλιάρτου, έως τον Άγ. Γεώργιο», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός και πρόσθεσε:

«Οι χρονοβόρες μελετητικές διαδικασίες ολοκληρώθηκαν και προβλέπουν βελτίωση του οδικού τμήματος με διαπλατύνσεις και κυρίως με παράκαμψη του οικισμού της Αγ. Παρασκευής. Για να γίνει πιο άνετη και ασφαλής η διαδρομή προβλέπονται δύο ισόπεδοι κόμβοι (Υψηλάντη και Αλαλκομενών) και δύο ανισόπεδοι κόμβοι (Αγ. Γεωργίου και Αγ. Παρασκευής).

»Πανέτοιμοι πλέον σε μελετητικό επίπεδο, είμαστε σε θέση να διεκδικήσουμε και τη χρηματοδότηση για την κατασκευή του έργου, μαζί με Βουλευτές, Δημάρχους και φορείς του τόπου. Στην Στερεά Ελλάδα έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να δουλεύουμε συνεργατικά, να διεκδικούμε ομόθυμα και να φέρνουμε αποτελέσματα. Το ίδιο θα συμβεί ξανά για να φέρουμε εις πέρας και να παραδώσουμε στους πολίτες ένα τόσο σημαντικό έργο».

Η Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας Φανή Παπαθωμά τόνισε: «Ο οδικός άξονας

Θήβα – Λιβαδειά είναι η ραχοκοκαλιά του οδικού δικτύου της Βοιωτίας, η κεντρική

αρτηρία της οδικής κυκλοφορίας στην περιοχή μας. Η διαδικασία εκσυγχρονισμού

του εν λόγω οδικού άξονα γίνεται τμηματικά, και ήδη έχουν ολοκληρωθεί τα

τμήματα Άγιος Γεώργιος – Λιβαδειά και Αλίαρτος Θήβα. Απομένει η παράκαμψη

Αλιάρτου, μελέτη που είναι σε φάση ολοκλήρωσης, και το παρόν τμήμα Αλίαρτος –

Άγ. Γεώργιος, του οποίου η μελέτη ολοκληρώθηκε.

»Θα ακολουθήσει η διαδικασία των απαλλοτριώσεων, προκειμένου στη συνέχεια να

προχωρήσουμε στην υλοποίηση του έργου, που θα έχει τεράστια συμβολή στην

βελτίωση των συνθηκών άνεσης και ασφάλειας της κυκλοφορίας οχημάτων στην

περιοχή μας.

»Με σταθερά βήματα προχωρούμε στην υλοποίηση των στόχων μας για την Βοιωτία

του αύριο».

Σχετικά

2 Άποψη για τα “4 κόμβοι στη Θηβών-Λιβαδειάς από Αλίαρτο έως την διασταύρωση Αγίου Γεωργίου”

  1. Πυθαγόρας

    Απίστευτο !!!
    Θα μαραζώσει μια πόλη από την παράκαμψη και αυτοί στη φωτογραφία χασκογελούν.
    Αντίδραση από όλους τώρα
    Σπανός και Φανή να πάνε σπίτια τους και ν΄ αφήσουν την Αλίαρτο να ζήσει.

  2. Περιφερειακός = αυξημενη οδική ασφάλεια

    Σιγά μην μαραζώσει ο Αλίαρτος αν πουλήσει 100 καφέδες λιγότερους στους διερχόμενους!
    Μαράζωσε η Λιβαδειά όταν έγινε ο περιφερειακός?
    Μαράζωσε η Λάρισα όταν η εθνική οδός σταμάτησε να περνάει μέσα από την πόλη?
    Όσοι αντιδρούν είναι οι συνήθεις “προοδευτικοί” που ανθίστανται
    σε κάθε αλλαγή αποδεικνύοντας ότι στην πραγματικότητα
    είναι άκρα συντηρητικοί.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα