Αποκαλύψεις «φωτιά» έρχονται στο φως για τα χρήματα τα οποία δαπανά η ΕΥΔΑΠ για τη διαφήμισή της σε δεκάδες ΜΜΕ τα τελευταία δυο χρόνια.
Οι Data Journalists έφεραν στο «φως» δύο λίστες (που θυμίζουν τις περιβόητες λίστες … Πέτσα), που σηκώνουν πολλή συζήτηση…
Συγκεκριμένα, η ΕΥΔΑΠ έδωσε καταρχάς 1.000.000 ευρώ διαφήμιση σε sites από την 1η Ιανουαρίου 2021 έως την 9η Νοεμβρίου 2022. Ενδεικτικά, κάποια από τα ποσά:
- Mononews… 45.000 ευρώ
- όμιλος DPG (newsbomb, CNN κ.α.)… 43.000 ευρώ
- Political… 39.000 ευρώ
- Liberal… 39.000 ευρώ
- bnb daily… 28.200 ευρώ
- Αnatropinews… 27.200 ευρώ
- Newsit… 20.000
- News 247… 13.000 ευρώ
- Protothema… 12.000 ευρώ
- Zougla… 8.500 ευρώ
- anattica… 3.710 ευρώ
- Ethnos… 2.500 ευρώ
- ieidiseis… 1.000 ευρώ
Η δεύτερη λίστα είναι για ακόμα 532.000 ευρώ που μοιράστηκαν σε εφημερίδες το πρώτο 9μηνο του 2022, από την 1η Ιανουαρίου 2022 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.
- Παραπολιτικά (όμιλος)… 111.000 ευρώ
- ΝΕΑ, ΒΗΜΑ… 55.500
- Καθημερινή… 43.500
- Πρώτο Θέμα… 32.000
- Παρασκήνιο… 19.800
- Real Group… 18.000
- One Voice… 12.000
- Κόσμος 2022… 10.000 ευρώ (περιοδικό)
- Μπαμ… 10.000
- Καρφί… 5.000
- Εφημερίδα των Συντακτών… 4.000
- Lifo… 4.000
- Kontra… 2.500
- Ριζοσπάστης… 2.500
Δείτε αναλυτικά τη “λίστα” της ΕΥΔΑΠ:View Fullscreen