Η Ένωση Μικρασιατών Θήβας αναβίωσε για 2η χρονιά το έθιμο του “Κλήδονα”.

Τα δρώμενα της φωτιάς και του αμίλητου νερού πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Τρίτης 23 Ιουνίου παρουσία πλήθους κόσμου, στο προαύλιο του 3ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας στην καρδιά του Προσφυγικού Συνοικισμού.

Παράλληλα, έγινε το κλείσιμο της περιόδου για τη χορωδία και τα χορευτικά τμήματα της Ένωσης.
Ο χοράρχης Αντώνης Τσαρούχας και ο χοροδιδάσκαλος Νίκος Βουνάτσος, με τον επαγγελματισμό και την αγάπη για αυτό που κάνουν, έχουν καταφέρει να αυξήσουν τον αριθμό των ατόμων που συμμετέχουν στις δράσεις.

Ξεχωριστή αίσθηση δημιούργησε η συμμετοχή της Σχολής Μουσικής της Ιεράς Μητρόπολης υπό τον πατέρα Άγγελο Κυριάκου.

Η Ένωση Μικρασιατών Θήβας ευχαριστεί όσους συνέβαλλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης.
